Har du brug for hjælp til digital selvbetjening - også uden for åbningstid? Ring 70 20 00 00.
Vil du sende en mail eller aflevere post
Fysisk post
Vi har en brevsprække ved indgang A. Du må også i vores åbningstid aflevere dit brev i receptionen i Borgerservice. Vi opfordrer til, at du bruger elektronisk post, hvis det er muligt.
Send en sikker mail
Du bør altid sende mailen krypteret, hvis den indeholder personlige oplysninger.
Læs her, hvordan du sender en sikker mail.
Send en almindelig mail
Du kan selvfølgelig også sende en almindelig mail, hvis der ikke følsomme oplysninger i mailen.
Du kan skrive direkte til disse områder:
Kommunens centrale postkasse: kommunen@herning.dk
Børn og Unge: bou@herning.dk
By, Erhverv og Kultur: bek@herning.dk
Borgerservice: borgerservice@herning.dk
Direktionens stab: dst@herning.dk
Teknik og Miljø: teknik@herning.dk
Social, Sundhed og Beskæftigelse: social@herning.dk
Jobcentret: jobcenter@herning.dk
Herning Kommunale tandpleje: tandplejen@herning.dk
Hjælp os med at blive bedre. Støder du på fejl, eller fandt du ikke det, du kom efter, så giv os et tip.
JEG FANDT, HVAD JEG LEDTE EFTER JEG FANDT DELVIST HVAD JEG LEDTE EFTER JEG FANDT SLET IKKE, HVAD JEG LEDTE EFTER Når du udfylder formularen, vil de indsendte informationer blive sendt via mail til en relevant medarbejder. Vi gemmer ikke informationerne online på nogen server eller database. Medarbejderen opbevarer din henvendelse efter reglerne, indtil sagsbehandlingen er afsluttet.