Digital Post - Borger
Dine fordele ved Digital Post
- Vi får din post - og du får svar - hurtigere.
- Når du sender post via din digitale postkasse, sender du det krypteret.
- Din post bliver automatisk gemt og opbevaret i postkassen.
- Du kan tilgå den på alle computere.
Vores fordele
- Som offentlig myndighed må vi kun sende fortrolige informationer på en krypteret kanal.
- Vi kan spare penge på at sende og modtage post digitalt.
- Derudover sparer vi arbejdstid.
Fold undermenuerne ud for at læse mere.
Læs vores korte guide til sikker mail for borgere.
Læs om muligheden for fritagelse for Digital Post samt læseadgang.
Hjælp os med at blive bedre. Støder du på fejl, eller fandt du ikke det, du kom efter, så giv os et tip.
JEG FANDT, HVAD JEG LEDTE EFTER JEG FANDT DELVIST HVAD JEG LEDTE EFTER JEG FANDT SLET IKKE, HVAD JEG LEDTE EFTER Når du udfylder formularen, vil de indsendte informationer blive sendt via mail til en relevant medarbejder. Vi gemmer ikke informationerne online på nogen server eller database. Medarbejderen opbevarer din henvendelse efter reglerne, indtil sagsbehandlingen er afsluttet.Selvbetjening
Den Digitale Hotline
Har du brug for hjælp til digital selvbetjening - også uden for åbningstid? Ring 70 20 00 00.