Digital Post
Dine fordele ved Digital Post
-
Vi får din post - og du får svar - hurtigere.
-
Når du sender post via din digitale postkasse, sender du det krypteret.
-
Din post bliver automatisk gemt og opbevaret i postkassen.
-
Du kan tilgå den på alle computere.
Vores fordele
-
Som offentlig myndighed må vi kun sende fortrolige informationer på en krypteret kanal.
-
Vi kan spare penge på at sende og modtage post digitalt.
-
Derudover sparer vi arbejdstid.
Har du brug for hjælp?
Skal du have hjælp til eksempelvis fritagelse eller læseadgang, kan vi hjælpe dig, hvis du møder op i Borgerservice. Husk at medbringe dit MitID, hvis du har et, og bestil tid hvis du vil undgå ventetid.
Åbningstid
Du kan blive betjent i Borgerservice i tidsrummet:
Mandag 10.00-16.00, tirsdag 7.00-15.00, onsdag 12.30-15.00, torsdag 10.00-18.00 og fredag 8.00-12.00.
Bemærk: Du kan blive betjent allerede fra klokken 7.00 om morgenen hver tirsdag og helt til klokken 18.00 om torsdagen.
Du kan med fordel bestille en tid, men du er også altid velkommen til at komme forbi uden en tid og vente i kø.
Kontaktinfo
Borgerservice
Torvet 5
7400 Herning
Tlf.: 96 28 24 00
Mail: borgerservice@herning.dk
Vi anbefaler brug af sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.